Cara Withdraw Duit USD Di ySense Ke Akaun Bank Di Malaysia.

Bagaimana Nak Transfer Duit Dari ySense Ke Akaun Bank Anda Di Malaysia???



Ramai yang bertanya macam mana nak keluarkan duit di ySense ke akaun bank di Malaysia.

Mesti itu persoalan anda bukan?

So, post kali ini saya nak kongsi kepada anda cara mudah bagaimana nak keluarkan duit USD di website ySense ke akaun bank anda di Malaysia.

TAPI...

Sebelum itu, bagi anda yang masih tak tahu apa sebenarnya itu ySense? Ia sebenarnya adalah sebuah website ganjaran online dari USA, dimana anda boleh dapatkan duit USD secara PERCUMA hanya melakukan tugasan harian yang mudah di website tersebut seperti mengisi dan mejawab kaji selidik online. Untuk setiap kaji selidik dan apa-apa tugasan yang anda berjaya jawab dan lakukan, anda akan diberi ganjaran dalam duit US DOLLAR! 

Peluang terbaik kepada sesiapa sahaja yang nak cari duit lebih di internet. Jana income 4x ganda duit Ringgit Malaysia tanpa modal...

Minimum pembayaran serendah $10.00 USD ke akaun PayPal anda. Melalui akaun PayPal anda boleh transfer duit yang anda terima di akaun PayPal ke akaun Bank anda di Malaysia seperti di akaun Bank CIMB, MayBank, RHB, BSN dan bank-bank lain.

So begini cara mudah nak transfer duit di ySense ke akaun bank anda di Malaysia...


So, langkah pertama. Login ke akaun ySense anda dan tekan butang "Cashout" seperti yang dapat anda lihat pada screenshot gambar dibawah.




Untuk pengetahuan anda, option terbaik untuk pengeluaran duit USD di website ySense yang available untuk member dari Malaysia adalah melalui akaun PayPal. So untuk memastikan anda mendapat pembayaran daripada ySense pastikan anda memiliki akaun PayPal yang sudah menjalani proses verification yang lengkap.



Anda boleh ketahui lebih lanjut cara verify akaun PayPal. Klik Sini.

Langkah seterusnya, tekan butang PayPal seperti dalam gambar diatas.


Next pilih jumlah yang anda ingin keluarkan dengan menekan butang Gift Card Value contohnya $10, $25, $50, $100 dan $250 dan seterusnya masukkan password ySense anda pada ruangan yang disediakan dan tekan butang GET REWARDED seperti dalam gambar diatas.


Seterusnya tekan butang "Confirm" dan anda akan menerima duit tersebut ke akaun PayPal anda dalam masa 2-5hari waktu bekerja.

Next, duit USD yang anda terima dari ySense ke akaun PayPal ini boleh anda transfer ke akaun bank anda.


Cara Transfer Duit PayPal ke Akaun Bank


Setelah anda menerima duit USD dari ySense ke akaun PayPal anda, anda kini boleh mengeluarkan duit tersebut ke akaun bank anda di Malaysia. 


Anda boleh ketahui lebih lanjut cara withdraw duit PayPal ke akaun bank anda di Malaysia. Klik Sini.

Catat Ulasan

0 Ulasan