Jana Pendapatan Sampingan Dengan Motosikal anda - Buat Duit Dengan foodpanda Rider



ADA Motosikal? ADA lesen motosikal kelas B2?

BERITA BAIK: Untuk pemilik motosikal, kini anda boleh jana pendapatan tambahan sampingan dengan motosikal anda... 

Ketahui segera bagaimana anda boleh jana pendapatan sampingan tambahan dengan Motosikal anda. Pastinya ini peluang terbaik kepada sesiapa sahaja yang nak kerja part time jana pendapatan tambahan sampingan, bekerja bila-bila masa mengikut keselesaan anda. Separuh masa atau sepenuh masa, anda boleh pilih masa bekerja anda dengan foodpanda Rider Malaysia... kuasa di tangan anda. Foodpanda rider mampu jana 4 angka sebulan!


Buat duit dengan foodpanda... mampu jana pendapatan sampingan 4 angka sebulan..

So, apa itu Food Panda Rider dan bagaimana nak jana pendapatan sampingan melaluinya...

TAPI, sebelum itu...

APA SEBENARNYA ITU FOOD PANDA?





So, bagi anda yang masih tak tahu, food panda merupakan satu aplikasi telefon pintar dimana anda boleh gunakan untuk membuat tempahan makanan secara online atau secara atas talian.

Dengan menggunakan aplikasi food panda atau laman web food panda, sesiapa sahaja boleh mencari restoran kegemaran mereka yang berhampiran dan memesan makanan kegemaran, minuman kegemaran atau juga barangan runcit. 


Sama ada ia adalah penghantaran sarapan pagi, makan tengah hari atau makan malam, foodpanda adalah salah satu aplikasi TERBAIK untuk memesan makanan dari mana-mana restoran di Malaysia seperti McDonald's, KFC, Pizza Hut, OldTown, Marrybrown, Kenny Rogers Roasters dan restoran-restoran yang lain. 



Jadi penghantar makanan melalui aplikasi Food Panda, mampu raih pendapatan 4 angka sebulan...

Rata-rata orang di Malaysia pada masa sekarang lebih suka TAKE AWAY makanan daripada makan di restoran, mungkin atas sebab sibuk kerja di tempat kerja, kena kerja Over Time, tak ada masa nak keluar cari makanan, malas nak berbaris panjang di restoran atau malas nak masak di rumah...

So, aplikasi ini pastinya sangat berguna bagi orang-orang seperti ini... Aplikasi food panda tidak akan membiarkan diri anda kelaparan, dengan hanya beberapa klik mengunakan aplikasi ini, makanan kegemaran akan segera dihantar kepada anda, anda tak akan rasa lapar lagi...

JADI, bagi anda yang nak jana pendapatan tambahan sampingan, anda sebenarnya boleh jadikan platform aplikasi food panda untuk sumber pendapatan tambahan dengan menyertai foodpanda rider.


Penghantar makanan foodpanda mampu jana pendapatan sehingga 4 angka sebulan...

Dengan menyertai foodpanda rider anda kini sebahagian daripada pekerja foodpanda, kerja penghantar makanan foodpanda kepada pelanggan anda untuk jana pendapatan tambahan sampingan. 

Ramai orang telah menggunakan cara ini untuk menjana pendapatan sampingan terutamanya di bandar-bandar besar di Malaysia. Hasilnya memang amat lumayan sekali, setaraf dengan gaji kakitangan kerajaan... Sejam anda boleh hasilkan RM12.00 atau lebih banyak lagi menggunakan aplikasi ini...

So, jika anda berminat nak jana pendapatan tambahan sampingan melalui Motosikal anda pastinya aplikasi foodpanda merupakan tempat yang terbaik untuk anda. Peluang terbaik untuk anda yang nak jana pendapatan tambahan sampingan setiap hari.

Bagaimana nak jadi rider foodpanda?

So, syarat utama nak menyertai rider foodpanda adalah seperti berikut;

1. Ada smartphone Android 4.2 ke atas atau iPhone4s  atau lebih baru.

2. Memiliki motosikal dan Lesen motosikal kelas B2.

3. Anda mestilah seorang yang bertanggungjawab dan boleh diharap serta beramanah tinggi.

4. Anda mestilah berusia 18 tahun dan ke atas untuk menyertai foodpanda rider.

Pendaftaran adalah PERCUMA. So, jika anda berminat nak tahu lebih lanjut cara jana pendapatan melalui foodpanda rider, anda boleh layari laman utama rider foodpanda melalui link dibawah.

KLIK SINI


food panda, food panda voucher, food panda malaysia, food panda promo, food panda rider, food panda coupons, food panda wiki, food panda helpline, food panda voucher code, food panda menu, foodpanda, foodpanda voucher, foodpanda malaysia, foodpanda weekendmayhem, foodpanda promo code, foodpanda coupon, foodpanda rider, foodpanda promo, foodpanda voucher code, foodpanda offers, foodpanda contact, foodpanda register, foodpanda malaysia rider pay , gaji rider foodpanda 2019, food panda rider gaji, daftar foodpanda, food panda rider johor bahru, food panda rider income, pengalaman kerja grabfood, bayaran foodpanda rider, pengalaman foodpanda rider, foodpanda job vacancy malaysia, buat duit dengan foodpanda,


Catat Ulasan

0 Ulasan