Main Game Dapat Duit Cash RM18,000 Sehari.

Cara Main Game Dapat Duit Cash 2024.

Zaman sekarang sesiapa sahaja mampu buat duit dan apa yang menarik main game pun boleh dapat cash hanya dengan bermodalkan smartphone dan talian internet.

Ketahui Segera Bagaimana Anda Boleh Buat Duit Hanya Main Game.

So, anda mesti jumpa post ini sebab nak tahu cara main game dapat duit cash bukan?

Tahniah kerana menjumpai blog post ini, sebentar lagi anda bakal mengetahui bagaimana nak dapatkan duit hanya bermain game online sahaja. Main game dapat duit cash Ringgit Malaysia.

So, sebelum itu, anda boleh lihat ini bukti pembayaran yang saya terima ke akaun bank BSN saya hasil bermain game online menggunakan aplikasi game online.

Sehari boleh dapat RM18,000.00 hanya bermain game online sahaja.


Lagi bukti pembayaran duit cash yang saya dapat hasil bermain game online. Dapat RM4000.00 sehari hanya bermain game online.


So, anda pasti tertanya-tanya bagaimana nak dapatkan duit hanya bermain game online bukan? Anda boleh ikuti langkah-langkah mudah dibawah untuk mula.

Cara Daftar Akaun Gaming. Main Game Dapat Duit Cash.

Sebelum anda boleh main game dan dapatkan duit cash, langkah pertama adalah membuat pendaftaran akaun gaming anda terlebih dahulu.

Pendaftaran adalah 100% percuma dan sesiapa sahaja boleh sertai. Ikuti langkah-langkah seperti dalam gambar dibawah untuk mendaftar akaun anda.


Muat Turun Dan Install Aplikasi Ini Ke Smartphone Anda.

Ok, selesai sahaja anda membuat pendaftaran akaun gaming anda, langkah seterusnya adalah memuat turun aplikasi ini ke smartphone anda.

Anda boleh rujuk gambar screenshots dibawah untuk Download Apps ini.

Untuk muat turun aplikasi ini, klik pada butang seperti yang ditunjukkan oleh anak panah berwarna merah seperti dalam gambar diatas.

Next, pilih APP installer berdasarkan jenis smartphone yang anda guna, samaada Android, Huawei atau Apple.

Cara Main Game Online Dapat Duit Cash 2024.

Untuk mula main game dan dapatkan duit dengan aplikasi ini. Login ke akaun gaming anda dan tekan butang "Main" seperti yang boleh anda lihat dalam gambar screenshots dibawah.


Masukkan ID anda dan password anda untuk login dan tekan butang "Main" untuk mula main game online dengan aplikasi game online ini.

Terdapat banyak game online yang boleh anda main dengan aplikasi game online ini. Salah satu game yang popular yang boleh anda main dan dapatkan duit adalah game "Starlight Princess" yang boleh anda cari pada bahagian "Pragmatic" pada akaun gaming anda.

Anda boleh rujuk seperti dalam gambar diatas.


Main Game Spin Dapat Duit Cash.


Anda juga boleh mencuba game pada bahagian "Relax Gaming" dan pilih game "Royal Potato". Ramai orang telah berjaya mendapatkan ratusan malah ribuan ringgit Malaysia melalui Game online Ini.


Apps Game Dapat Duit Cash 2024. Cara Main Game Online Dapat Duit.

PENTING!: So, konsep permainan ini adalah "Spin & Win". Tekan butang spin dan anda akan berpeluang memenangi Cash untuk setiap spin. 

Setiap game membolehkan anda membuat "Bet" serendah RM0.20 per spin. Semakin tinggi bet anda, semakin tinggi peluang anda untuk memenangi duit cash yang lebih tinggi lagi.

Bukti Pembayaran, Dapat Duit Main Game.

So, dibawah anda boleh lihat bukti pendapatan sehari saya hanya bermain game dengan menggunakan aplikasi ini. Sehari boleh dapat RM18,000.00 main game online! Mungkin anda boleh dapat lebih daripada ini.?

Seperti yang boleh anda lihat dalam gambar screenshots diatas, saya telah menggunakan "bet" RM 8.00 per Spin, dan hasilnya saya berjaya memenangi cash sebanyak RM18,000.00 sehari!

Lagi Bukti Pendapatan Hasil Main Game Online.

Lagi bukti pendapatan saya hasil bermain game "Starlight princess". So dalam kemenangan ini saya menggunakan "Bet" RM1.00 per Spin dan hasilnya saya terlah memenangi RM4000.00 dalam sehari? Lumayan bukan. Anda bila lagi?

Bagaimana Cara TopUp Akaun Gaming Anda.

So, sebelum anda boleh main game dan dapatkan duit. Akaun anda mestilah mempunyai kredit game yang mencukupi.

Anda boleh topup akaun gaming anda dengan modal serendah RM20.00 sahaja dengan bank online transfer, bank transfer atau e-wallet anda.

Anda boleh rujuk gambar dibawah untuk cara topup akaun anda.


Untuk topup akaun anda, login ke akaun anda dan tekan butang "Top up" seperti dalam gambar diatas. Anda boleh mula bermain game dengan aplikasi ini dengan modal permulaan serendah RM20.00.

Cara Withdraw/Keluarkan Duit Dari Aplikasi Game ini Ke Akaun Bank Anda.

So, untuk mengeluarkan duit dari aplikasi game online ini. Langkahnya mudah sahaja. Anda boleh rujuk seperti dalam gambar dibawah.


Untuk pengeluaran duit ke akaun bank anda, klik butang "Withdraw" seperti dalam gambar diatas dan masukkan jumlah duit yang ingin anda keluarkan ke akaun bank anda pada ruangan "Amount".

So, anda sudah tahu bagaimana cara main game dapat duit cash dengan aplikasi ini. 

Ramai orang di Malaysia telah berjaya mendapatkan ratusan malah ribuan ringgit Malaysia hanya bermain game dengan aplikasi game ini. Anda bila lagi?.



Catat Ulasan

0 Ulasan