Cara Buat Duit Online Dengan ySense

Isi Masa Lapang... Jawab SURVEY di ySense Di Bayar $100.00 USD Melalui PayPal.


So, anda berminat nak cari duit percuma melalui internet? 

Begini cara mudah mendapatkan duit lebih dari internet hanya melayari internet, jawab survey... dibayar duit USD iaitu 4 kali ganda dalam nilai tukaran dalam Ringgit Malaysia ke akaun PayPal anda!

Nak tahu lebih lanjut? Teruskan membaca...

So, post kali ini saya nak kongsi pengalaman saya buat duit USD percuma melalui website ySense..

Sebelum itu, ini bukti pembayaran duit USD daripada website ySense yang saya terima ke akaun PayPal saya. Peluang jana duit USD bertubi-tubi di internet melalui ySense, yang penting rajin dan minat.

Anda sebenarnya boleh jadikan masa lapang anda melayari internet bukan sekadar untuk mencari hiburan di internet sahaja tetapi sebagai sumber pendapatan tambahan.

Bagaimana nak buat duit di ySense? Mesti itu persoalan anda bukan..

So, langkah pertama, sebelum anda boleh buat duit di ySense, pastikan anda sudah memiliki akaun ySense.

Jika anda belum daftar, anda boleh daftar akaun anda secara PERCUMA. Klik sini untuk daftar akaun anda.


OK, selesai membuat pendaftaran, buka email anda dan tekan link pengesahan pendaftaran yang dihantar oleh ySense ke akaun email anda.

Seterusnya login ke akaun ySense anda.
Di ySense, sumber utama pendapatan anda adalah melalui paid surveys.

Untuk mula mendapatkan duit USD percuma di ySense, tekan butang paid surveys dan anda akan dapat lihat seperti dalam gambar diatas, ini merupakan sumber pendapatan anda di ySense.

So, secara purata nilai untuk satu survey bernilai antara $0.50 - $5.00 USD atau dalam RINGGIT MALAYSIA sekitar (RM2.00-RM20.00) dan biasanya survey yang mahal memakan masa sehingga 30 minit untuk anda jawab, so jika anda ada masa terluang yang banyak pastinya ini peluang terbaik anda untuk jana extra pendapatan online. Jadikan masa terluang anda untuk jana extra duit online di ySense.

Apabila anda berjaya kumpul dan capai sekurang-kurangnya $10.00 USD anda boleh keluarkan duit di website ini ke akaun bank anda di Malaysia seperti CIMB, Maybank, BSN, RHB Bank dan bank-bank lain di Malaysia.

Bagaimana Cara Nak Keluarkan Duit di ySense?

Cara terbaik untuk keluarkan duit dari ySense ke akaun bank anda adalah melalui akaun PayPal. Untuk menerima pembayaran di ySense pastikan akaun PayPal 100% verified.


Jika anda belum verify akaun PayPal anda, anda dinasihatkan supaya membuat verifikasi akaun PayPal anda untuk mengelakkan masalah gangguan pembayaran kepada anda.

Untuk verify akaun PayPal anda boleh semak link ini. Klik sini.

So, anda sudah tahu bagaimana nak buat duit online melalui ySense bukan? Sangat mudah dan senang, hanya jawab survey dibayar USD! Semua orang pun boleh sertai.

INI TIPS CARA MENJAWAB SURVEY DI ySense



Cara mudah buat duit di ySense. Jadikan masa terluang anda untuk jana extra duit online di ySense. Hanya jawab survey online dibayar USD via PayPal!

Peluang jana pendapatan secara santai tanpa risiko. Pendaftaran adalah PERCUMA. Buat duit online di ySense.


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Masalahnya bukan semua survei dapat duit percuma. Kadang papar mesej keep trying.

    BalasPadam