Cara Buat Duit Melalui Aplikasi LOLOL Tanpa Modal| Aplikasi Jana Side Income

Cara Buat Duit Online Dengan Aplikasi Handphone LOLOL App

Jana Pendapatan Pasif Secara AutoPilot Tanpa Modal Di Internet... 

Aplikasi LOLOL (Review) Malaysia 
APLIKASI LOLOL: Jana pendapatan pasif melalui aplikasi handphone anda. Cara mudah buat duit online dengan aplikasi handphone LOLOL.

LOLOL App Review Malaysia: Buat Duit Dengan Aplikasi LOLOL App. Peluang anda jana pendapatan side income melalui internet... Buat duit dengan handphone anda.

Apa itu LOLOL App?... 


Betul ke aplikasi ini boleh buat duit online? Tentu itu persoalan anda bukan? Nak tahu lebih lanjut? Teruskan membaca...

Post kali ini saya nak share satu aplikasi handphone dimana anda boleh buat duit online menggunakan handphone anda. Bekerja part time di rumah atau dimana-mana sahaja asalkan ada handphone dan line internet...

Anda bukan sahaja boleh buat duit online melalui handphone anda tapi boleh juga anda guna aplikasi handphone itu untuk bayar makanan di kedai makanan yang terpilih di Malaysia. Buat duit online sambil makan di kedai...


Mungkin ada diantara anda yang sudah pernah mendengar tentang aplikasi ini. Aplikasi buat duit online yang sekarang viral di Malaysia!

Nama aplikasi itu adalah LOLOL. Anda boleh download aplikasi ini secara percuma di google playstore.

Tapi sebelum anda download aplikasi ini, baca post ini terlebih dahulu.. fahami langkah-langkah berikut sebelum anda download aplikasi ini...

Step by step cara bagaimana buat duit melalui aplikasi LOLOL app.

Mari saya cerita apa itu aplikasi LOLOL. Cara buat duit melalui aplikasi handphone anda...

Sebelum anda boleh buat duit melalui aplikasi ini. Pertama sekali anda kena register dahulu aplikasi LOLOL app anda. Pendaftaran adalah 100% percuma.

Anda boleh register aplikasi anda ini secara percuma melalui pautan berikut. Klik sini
Untuk mendaftar, masukkan nombor telefon anda yang SAH pada ruangan yang disediakan seperti yang anda nampak pada gambar diatas. Klik butang Verify untuk pengesahan pendaftaran. Anda akan menerima 4 digit nombor pengesahan yang dihantar ke nombor telefon anda. Masukkan 4 digit tersebut apabila diminta.

Setelah itu, langkah seterusnya anda download Aplikasi tersebut, dan langkah terakhir buat duit melalui aplikasi ini.

Cara buat duit melalui aplikasi LOLOL, akan saya jelaskan sebentar lagi.. Tapi sebelum itu, saya akan cerita sedikit pencerahan mengenai aplikasi LOLOL ini...

Apa sebenarnya Aplikasi LOLOL ini? Namanya yang pelik tapi percayalah ia adalah aplikasi handphone yang boleh bantu anda buat side income yang lumayan melalui internet...

Aplikasi LOLOL ini dibuat bertujuan supaya senang orang untuk bayar makan di kedai-kedai terpilih di malaysia. Ia macam e-wallet, sama dan lebih kurang sahaja.

e-walet bayar makanan dengan mudah melalui aplikasi LOLOL.

Dalam aplikasi ini terdapat banyak kedai makanan yang terpilih yang berdaftar dengan LOLOL di Malaysia.

So orang boleh pergi ke kedai makan tersebut dan guna aplikasi LOLOL ini untuk bayar makanan di kedai makanan tersebut.

Jika anda malas nak bawa duit tebal-tebal dalam dompet, anda boleh topup duit dalam aplikasi LOLOL ini untuk bayar makan.. Guna e-wallet LOLOL untuk bayar makanan...

Tapi saya ada satu lagi cara dimana anda tak perlu guna duit anda kalau anda nak makan...

Sebenarnya melalui aplikasi LOLOL anda boleh buat side income. Side income ini anda boleh keluarkan sebagai tunai ke mana-mana akaun bank anda di Malaysia.

Tak nak ke duit FREE, mesti anda nak bukan?

Bagaimana cara buat duit melalui aplikasi LOLOL?

Aplikasi LOLOL ini tujuannya ada dua iaitu untuk bayar makan di kedai-kedai makanan terpilih dan buat duit side income...

Tapi sebelum saya cerita topik buat duit melalui LOLOL, saya nak cerita pasal makan dahulu
macam mana nak guna aplikasi ini untuk bayar makan?

Buat masa sekarang aplikasi LOLOL ini hanya berada di negeri Melaka, Selangor, Penang, Johor, Kuala Lumour, Putrajaya dan Negeri Sembilan sahaja. 

So jika anda bercadang nak bayar makan guna aplikasi ini, anda boleh gunakan aplikasi ini di kedai-kedai makan yang terpilih dan boleh digunakan di negeri-negeri seperti yang saya jelaskan diatas.

Tidak lama lagi, LOLOL akan dilancarkan di seluruh Malaysia. So rebutlah peluang ini sekarang, buat side income melalui aplikasi ini...

Bagaimana caranya... INI rahsia buat duit melalui aplikasi LOLOL...


Dalam aplikasi LOLOL anda dapat lihat Wallet dan Rebate Wallet.

Rebate wallet ini lah yang boleh bantu anda buat duit online. Jana side income melalui handphone anda.

Macam mana Rebate Wallet LOLOL ini boleh buat duit?

Sistemnya macam nie, anda kena invite orang lain seperti kawan-kawan atau family anda untuk register dibawah anda menggunakan link affiliate anda. 

Apabila mereka register dan download aplikasi LOLOL melalui link invitation anda, anda dapat komisyen duit.

Sangat mudah dan senang buat duit melalui aplikasi LOLOL.

Invite kawan melalui link aplikasi LOLOL anda

Kawan atau family anda register dan download aplikasi melalui link anda.

Anda dapat komisyen.

Konsepnya kerja makan gaji, iaitu bekerja menggunakan aplikasi handphone, anda dibayar komisyen. Pastinya, ini adalah duit yang halal dan tanpa modal. Sesiapa sahaja boleh sertai tanpa modal tapi kena ada usaha...

Satu orang yang anda invite anda dibayar komisyen sebanyak RM0.70 dan anda dapat komisyen sebanyak RM0.20 untuk setiap referal yang baru yang referal anda invite...
Pastinya ini merupakan cara menjana pendapatan pasif melalui handphone anda. Jika anda sudah daftar aplikasi LOLOL gunakan link aplikasi LOLOL anda untuk buat promosi. Peluang jana pendapatan pasif di internet.

Bagaimana nak dapatkan link affiliate aplikasi LOLOL anda?


Mesti itu persoalan anda bukan?

Senang sahaja, login ke aplikasi LOLOL anda, dan pergi ke Profile anda pada aplikasi LOLOL anda dan klik butang Invite Friends.

Tekan profile anda dan klik invite friends
dan klik invite now.

Anda boleh copy link anda dan paste link affiliate anda di Facebook, Instagram, Whatsap dan sebagainya.

Apabila orang lain daftar atas aplikasi LOLOL menggunakan link anda anda dapat komisyen sebanyai RM0.70 untuk setiap orang baru.

Dan Apabila referal anda invite orng lain lagi, anda dapat komisyen sebanyak RM0.20 untuk setiap orang yang baru.

Mungkin anda rasa amaunya terlalu sedikit? Tetapi apabila anda invite ramai orang dan ramai yang daftar menggunakan link anda, maka makin lama makin jadi banyak income anda. Jana side income pasif melalui handphone anda.

Cara Keluarkan Duit di Aplikasi LOLOL?

Untuk memastikan anda dapat bayaran terus ke akaun bank anda. Syaratnya anda kena verified akaun anda.


Aplikasi LOLOL akan meminta anda untuk upload gambar IC depan dan belakang berserta gambar selfie anda memegang IC anda.

Tujuannya adalah untuk memastikan anda pemilik sebenar aplikasi ini. 

Syarat untuk mengeluarkan duit di aplikasi LOLOL adalah anda mestilah mempunyai minimum sekurang-kurangnya RM100 keatas dan pengeluaran duit ke bank mengambil masa 5 hingga 7 hari waktu bekerja untuk duit tersebut masuk ke akaun bank anda.

Kesimpulannya, sesiapa sahaja boleh buat duit online tanpa sebarang modal dengan aplikasi LOLOL, buat duit dengan aplikasi handphone, tapi anda kena ada usaha.



Cara buat duit guna lolol, cara bua duit dengan lolol, lolol app, lolol apk, lolol tu apa, lolol login, lolol app review, lolol money, lolol buat duit, lolol review, lolol malaysia, LOLOL - Buat duit online sambil makan weh !!! , Cara buat duit guna lolol, cara bua duit dengan lolol, lolol app, lolol apk, lolol tu apa, lolol login, lolol app review, lolol money, lolol buat duit, lolol review, lolol malaysia, Cara Tuyul Lolol APP setiap 5 minit dapat RM1.40 manakala sehari dapat RM500 mengikut kerajinan, APP LOLOL VIRAL 2019 BOLEH MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA PULUHAN RIBU RINGGIT, Buat Duit Dengan Aplikasi LOLOL App, Duit free dari apps LOLOL Malaysia, Lolol Yang Sekarang Viral !

Catat Ulasan

0 Ulasan