4 Cara Dapat Duit Online Melalui ClixSense| Dapat Duit Free


4 Cara Dapat Duit Online Free Melalui ClixSense| Dapat Duit Free

ClixSense sejak tahun 2007 lagi telah membantu ramai orang menjana pendapatan tambahan melalui internet. Buat duit tanpa modal dari internet. Ramai orang telah menjana ribuan ringgit melalui website ini.





Bekerja online dimana-mana sahaja mengikut keselesaan anda asalkan ada line internet, handphone atau komputer.

Adakah anda ingin mencari pendapatan sampingan melalui internet? Jika jawapan anda ya, sila baca post ini sampai habis. 

Saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana cara dapat duit online percuma melalui ClixSense. Jana pendapatan lumayan, pendapatan sampingan dalam USD yang penting anda rajin dan berusaha. 

Berikut merupakan 4 cara mudah dapat duit percuma melalui ClixSense.



#Cara 1: Dapatkan bayaran USD untuk setiap survey yang anda jawab. Buat duit dengan menjawab survey online.



Buat duit online melalui ClixSense. Ianya sangat mudah. Jana duit USD free dengan mengambil bahagian untuk menjawab survey online berbayar secara percuma daripada pelbagai laman web kaji selidik hanya di ClixSense!

Set up akaun ClixSense anda dengan membuat pendaftaran. Pendaftaran adalah percuma, tiada sebarang bayaran dikenakan kepada anda. 

Seterusnya lengkapkan survey profile pada akaun ClixSense anda supaya ClixSense dapat memberi anda lebih banyak survey yang sesuai untuk anda.

#Cara 2: Cash Offers

ClixSense juga menawarkan banyak tawaran berbayar yang menarik kepada anda. Setiap tawaran berbayar atau cash offers yang anda selesaikan akan dibayar bayar dalam USD. 

Cash offers yang biasa ClixSense tawarkan kepada anda adalah seperti memuat turun aplikasi handphone dari Google Play, menonton video, menjawab survey dan banyak lagi.

#Cara 3: Figure Eight Tasks

ClixSense juga menawarkan ganjaran USD yang cepat kepada anda untuk menyelesaikan tugasan-tugasan mudah secara online. Contohnya mengkategorikan imej atau membuat carian Google. Sangat mudah sekali.


#Cara 4: Referrals

➧Bagi setiap referrals anda yang aktif anda akan mendapat komisen pendaftaran sebanyak $ 0.10 atau $ 0.30

➧Setiap kali mereka mendapat $ 5.00 pertama (komisen dan bonus tidak termasuk), anda juga akan mendapat bonus tambahan $ 2.00! 





Daftar akaun ClixSense anda sekarang... Pendaftaran adalah percuma, tiada sebarang cas dikenakan kepada anda. Hanya register sahaja akaun anda, anda sudah boleh buat duit melalui internet. Pembayaran adalah dalam US Dollar (USD) melalui akaun SKRILL atau Payoneer terus ke akaun bank anda.

Cara Daftar Skrill dan Payoneer↪ Klik Sini

Untuk bantuan lebih lanjut layari forum ClixSense Malaysia ↪ Klik Sini


Catat Ulasan

1 Ulasan