ClixSense Malaysia Review 2019: Bagaimana Saya Jana RM20791.49 Dari ClixSense (Bukti Pembayaran)| Cara Buat Duit Tanpa Modal


Cara Buat Duit Online Dengan ySense.

[TERKINI] 1 OGOS 2019: ClixSense telah melakukan penjenamaan semula dengan menukar nama ClixSense ke ySense. Dengan wajah baru ySense, terdapat perubahan yang pasti MERUPAKAN berita baik untuk anda! Anda kini boleh menerima duit ke akaun bank anda melalui PayPal! Minimum cashout serendah $25.00 USD ke akaun PayPal anda!!

ClixSense Review Malaysia: Bagaimana Saya Jana ➧RM20791.49 Dari ClixSense Tanpa Modal. (Dengan Bukti Pembayaran)

Bukti pendapatan daripada ClixSense hasil kerja online sahaja. Tak disangka-sangka, kerja online pun boleh dapat duit dari ClixSense. Hanya bermodalkan smartphone dan line internet sahaja pun boleh buat duit..

Pendapatan saya di ClixSense telah mencecah lebih $5112.87 US Dollar (Sekitar RM20791.49) dalam masa beberapa tahun sahaja selepas menyertai ClixSense sejak 19 June 2011. Terima kasih ClixSense ;-)
Lagi bukti pembayaran yang saya terima daripada ClixSense ke akaun CIMB bank saya melalui akaun Skrill...

Bagaimana cara buat duit online tanpa modal? Ini persoalan yang ramai orang cari di internet. Adakah anda juga tergolong dalam orang-orang ini?

Mungkin anda sering tertanya-tanya dan tercari-cari bagaimana cara untuk menjana duit dari internet. Apakah cara mudah menjana wang tanpa modal melalui internet?







Cara paling mudah untuk menjana pendapatan sampingan dari internet yang biasa orang cari di internet adalah melalui website GPT atau juga dikenali sebagai website "Get Paid To", dimana website ini membayar kepada sesiapa sahaja dan biasanya bayaran dalam bentuk ganjaran wang tunai US Dollar  (USD) dengan menawarkan banyak cara untuk buat duit online seperti menjawab kaji selidik atau survey berbayar, jawab survey sahaja boleh dapat duit, melengkapkan offers atau tugasan mudah di internet melalui website mereka dan macam-macam lagi.


Untuk pengetahuan anda, sebenarnya memang terlalu banyak website GPT di luar sana yang boleh dicari melalui Google. Jika anda cari di Google anda pastinya dapat keputusan carian yang beribu-ribu, sememangnya terlalu banyak laman web di luar sana yang menawarkan ganjaran wang US Dollar dengan menjawab survey berbayar melalui website mereka. Tetapi persoalannya disini adakah anda sudah temui laman GPT yang terbaik kepada anda?


Mahukah anda jika saya tunjukkan kepada anda cara mudah menjana pendapatan sampingan melalui internet? Buat duit online tanpa modal melalui internet, hanya luangkan masa anda 10 minit -30 minit sehari di hadapan skrin smartphone anda pun boleh dapat duit. 

Berminat nak tahu lebih? Terus membaca...

Tahukah anda, dalam beribu-ribu laman buat duit online yang anda cari di Google, hanya beberapa sahaja yang benar-benar membayar kepada anda. Dalam banyak-banyak website GPT, saya lebih menyukai website ➧ClixSense

ClixSense merupakan tempat yang terbaik buat duit online tanpa modal, ia merupakan lubuk buat duit di internet sejak tahun 2007 lagi, sesuai untuk sesiapa sahaja walaupun anda seorang pelajar yang masih bersekolah, surirumah, penganggur yang masih mencari pekerjaan atau kakitangan kerajaan ataupun swasta yang ingin menjana duit tambahan sampingan dari internet.
ClixSense, telah membantu saya menjana lebih daripada RM20791.49 setakat ini hanya dengan bermodakan smartphone dan line internet sahaja. Tanpa keluar modal... Guna smartphone sahaja boleh dapat duit FREE.. Yang penting ada line internet dan rajin berusaha...


Bukti pembayaran yang diterima dari ClixSense, anda boleh lihat sendiri jumlah pendapatan yang saya terima seperti yang anda lihat pada gambar screenshot yang saya ambil daripada akaun ClixSense saya. Dalam screenshot dibawah anda dapat lihat jumlah pendapatan saya, jumlah pengeluaran, pendapatan harian dan pendapatan bulanan. Saya telah berjaya menjana sekitar RM20791.49 daripada ClixSense. Walaupun saya telah menyertai ClixSense pada 19 Jun 2011, saya hanya menumpukan bisnes tanpa modal ini dengan serius pada penghujung tahun 2014 setelah menerima bayaran USD10 yang pertama daripada ClixSense. 


Bukti Pendapatan Di ClixSense..

Hanya luangkan masa 10 minit hingga 20 minit sehari di ClixSense jawab survey online boleh dapat duit USD free. Bayaran dalam USD iaitu 4kali ganda nilai dalam ringgit Malaysia. Agak lumayan bukan?
Jika anda ingin mencari pendapatan tambahan melalui internet, pastinya ClixSense merupakan tempat dan peluang terbaik khas untuk anda untuk buat duit online tanpa modal. Bekerja online dari rumah tanpa modal dengan smartphone anda sahaja. Bekerja dimana-mana asalkan ada smartphone dan line internet.
Sebelum anda signup dan mula buat duit online di ClixSense. Saya ingin memberi anda sedikit idea dan review atau testimoni bagaimana sebenarnya cara buat duit melalui website ClixSense ini dan bagaimana cara untuk menggandakan pendapatan anda dengan kaedah yang mudah. Semua orang pun boleh lakukan ini. Hanya beberapa langkah yang mudah.

ClixSense Malaysia Review: Bagaimana Buat Duit Melalui ClixSense. Buat Duit Online Tanpa Modal.


Langkah pertama untuk buat duit di ClixSense adalah dengan daftar akaun anda dahulu. Pendaftaran adalah percuma. Tiada sebarang caj dikenakan kepada anda, ia adalah 100% percuma dan sesiapa sahaja boleh sertai walaupun anda seorang pelajar, surirumah, penganggur atau kakitangan kerajaan/Swasta. Anda boleh daftar ClixSense disini. Selepas signup, anda akan menerima link pengesahan daripada ClixSense
Setelah anda klik link pengesahan tersebut, anda akan dibawah ke halaman login akaun anda. Setelah anda login, ClixSense akan meminta anda untuk melengkapkan beberapa butiran penting seperti alamat, avatar (gambar profile anda) dan yang paling penting sekali adalah cara anda menerima pembayaran (payment method). 
Untuk ahli daripada Malaysia, cara pembayaran duit ClixSense adalah melalui akaun ➥Payoneer.

[TERKINI] 1 OGOS 2019: ClixSense telah melakukan penjenamaan semula dengan menukar nama ClixSense ke ySense. Dengan wajah baru ySense, terdapat perubahan yang pasti MERUPAKAN berita baik untuk anda! Anda kini boleh menerima duit ke akaun bank anda melalui PayPal! Minimum cashout serendah $25.00 USD ke akaun PayPal anda!!


➥PayPal merupakan cara popular untuk menerima pembayaran US Dollar daripada ClixSense di Malaysia. Oleh itu, pastikan anda sudah daftar PayPal untuk tujuan pembayaran daripada ClixSense.
Bukti pembayaran ClixSense ke Skrill.

Setelah selesai mengisi butiran-butiran pada ClixSense, klik butang "Update" dan anda akan dibawah masuk ke laman utama ClixSense dimana anda boleh mula buat duit di website ini.
Untuk kefahaman lebih lanjut, anda boleh rujuk gambar dibawah.



Seperti yang anda dapat lihat, terdapat beberapa cara bagaimana cara mudah buat duit online melalui ClixSense. Saya akan terangkan kepada anda setiap caranya supaya anda  faham dan berjaya menterima bayaran yang pertama daripada ClixSense. Perlu anda ketahui bahawa pendapatan anda di ClixSense pada 6 bulan yang pertama adalah agak sedikit dan selepas itu anda bakal dapat menjana pendapatan yang lumayan selepas itu.

Jawab survey berbayar di ClixSense.

Survey berbayar merupakan sumber pendapatan utama di ClixSense. Setiap hari anda akan menerima survey berbayar daripada ClixSense. Untuk mendapatkan income USD anda mestilah berjaya menjawab survey berbayar yang telah tersedia untuk anda. Setiap kali anda berjaya menjawab survey berbayar di ClixSense anda dapat bayaran, yang menariknya bayaran adalah dalam US dollar iaitu 4 kali ganda nilai Ringgit Malaysia. Agak lumayan bukan?
Di ClixSense anda akan jumpa 2 jenis survey berbayar. Yang pertama adalah Survey Invites dan yang kedua ialah Daily Survey Routers.

1. Survey Invites.(Survey Berbayar)

Login ke akaun ClixSense anda setiap hari dan jawab survey berbayar yang telah tersedia untuk anda.


Untuk mendapatkan lebih banyak survey berbayar untuk anda jawab, pastikan anda lengkapkan Surveys Profile anda yang terletak pada bahagian atas pada bahagian Paid Survey option seperti yang anda dapat lihat pada gambar diatas.
Anda haruslah masukkan butiran yang lengkap seperti nama,umur, tahap pendidikan, dan sebagainya untuk membolehkan anda menerima lebih banyak survey berbayar berdasarkan Surveys profile anda.
Setiap survey yang anda jawab dalam ruangan Survey Invites akan dibayar minimum $0.25 USD hingga $5 USD atau lebih lagi berdasarkan masa anda untuk melengkapkan survey tersebut. Biasanya survey yang memakan masa yang lama untuk dijawab mempunyai nilai yang lebih tinggi. Kebanyakan survey akan dibayar secara terus ke akaun ClixSense anda jika anda layak, kecuali survey yang bertanda flag berwarna merah. Anda akan dapat bayaran dari survey bertanda flag berwarna merah ini dalam masa 30 hari selepas anda melengkapkan survey tersebut.
Bagaimana cara dapat duit di ClixSense?

Anda hanya login sahaja ke akaun ClixSense anda setiap hari dan lengkapkan survey berbayar sebanyak yang mungkin untuk menjana income yang lumayan. Kadangkala, ada survey yang anda tidak dapat jawab. Survey akan ditolak jika anda tidak layak atau jika profil survey anda tidak sesuai dengan survey itu.
Usah bimbang jika anda tidak layak untuk beberapa survey. Ia adalah perkara biasa. Anda boleh cuba jawab survey pada daily survey routers.

2. Daily Survey Routres. Isi kaji selidik online dan terima ganjaran dalam USD bagi setiap kaji selidik yang berjaya diisi.

clixsense_daily_survey_router
Daily survey routers adalah survey berbayar dimana anda boleh mencuba menjawab survey berbayar sebanyak mungkin tanpa had setiap hari. Sesetengah survey membenarkan anda jawab survey 1 kali sehari sahaja, tetapi ada juga survey yang membenarkan anda jawab lebih daripada 2kali sehari. Anda disyorkan untuk terus login ke akaun anda beberapa kali pada jam yang berbeza untuk menyemak survey berbayar yang tersedia untuk anda. 

3. Melengkapkan tugasan harian. Buat tugasan online yang mudah untuk terima ganjaran USD!



Anda juga boleh menjana pendapatan di ClixSense dengan melengkapkan beberapa offers. Offers atau tugasan ini didapati dari pelbagai jenis laman web. Contohnya anda akan dibayar untuk signup akaun di pelbagai website, selain itu anda juga boleh menjana duit dengan memuat turun aplikasi pada smartphone anda. 

Terdapat sekitar 9 jenis offers yang berbeza daripada 9 syarikat yang berlainan dimana anda boleh mendapatkan duit USD. 



Pada bila-bila masa apabila anda masuk ke akaun ClixSense anda, anda boleh menemui offers dari syarikat-syarikat ini. Anda boleh menjumpai offers ini pada bahagian Cash offer. Cuba fahami apa yang ingin anda lakukan dan selesaikan offers untuk dapatkan bayaran.

4. Melengkapkan tugasan mudah daripada Figure Eight Tasks. Terima ganjaran dalam USD bagi setiap tugasan yang berjaya anda lengkapkan.

clixsense_tasks
Satu cara lagi buat duit online di ClixSense ini adalah dengan melengkapkan  figure eight tasks. Apabila anda klik butang "Tasks" , anda pasti jumpa pelbagai task yang disediakan oleh Figure Eight, dimana anda dibayar untuk melakukan tugasan yang mudah. Peluang terbaik kepada sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan pendapatan tambahan. 

5. Melalui Program Affiliate ClixSense (Jana Pendapatan Pasif Berterusan).

clixsense_referral
Ini adalah satu lagi pilihan hebat untuk buat duit online. Buat duit online tanpa modal secara pasif melalui internet. Anda boleh mendapatkan pendapatan pasif tanpa had dengan program affiliate yang disediakan oleh ClixSense. Peluang terbaik kepada sesiapa sahaja yang berminat nak dapat duit tambahan secara online.

Anda akan mendapat pendapatan pasif seumur hidup dari setiap orang yang anda refer di ClixSense.
Anda akan mendapat 3 jenis pendapatan yang berbeza dari setiap orang yang anda refer di ClixSense.
  1. ➥$ 0.30 USD bonus segera untuk setiap referral.
  2. ➥$ 2.00 USD bonus apabila setiap referral anda mendapat $ 5.00 USD.
  3. ➥Untuk setiap Survey, Offers dan Tugas yang telah berjaya dijawab dan dilengkapkan, anda mendapatkan komisen sebanyak 20%-30%.


Katakan anda ada 20 orang referral dan setiap referral anda mendapat $ 50 setiap bulan daripada survey, offers dan tasks maka pendapatan bulanan anda adalah $ 50 USD  x (30/100) = $ 15 USD × 20 (referral) = $ 300 USD

Anda boleh mencari link affiiate anda  di bahagian ➥"Akaun Details" akaun anda. Ia adalah tulisan yang berwarna merah. ➥https://www.clixsense.com/?3580903
Berikut adalah beberapa tip yang boleh anda gunakan untuk meningkatkan pendapatan anda di ClixSense.
➥ Masuk ke akaun ClixSense anda dua kali sehari dan semak surveys, offers & tasks yang tersedia.

➥ Cari referrals sekurang-kurangnya 1 orang sehari dan terangkan dia tentang cara menjana pendapatan sampingan melalui ClixSense.

➥ Muat turun ClixAddon untuk notifikasi anda supaya anda akan diberitahu dengan serta-merta apabila terdapat survey berbayar, offers atau tasks yang tersedia untuk anda.


➥ Layari forum ClixSense Malaysia klik sini untuk maklumat lanjut mengenai ClixSense.

Saya yakin, anda akan dapat memperoleh minimum $100 USD -$500 USD sebulan dalam tempoh 6 bulan akan datang jika anda bekerja secara konsisten di ClixSense.
Ramai orang telah menjana ribuan dollar melalui website ini. Anda bila lagi?

Jom sertai ClixSense hari ini dan mula menjana pendapatan yang sampingan di internet.

Daftar sekarang, pendaftaran adalah percuma. Daftar akaun anda disini. Klik sini.

cara buat duit online jana pendapatan jana pendapatan online jana duit online cari duit di internet cari duit online jana pendapatan tanpa modal cara nak kaya tanpa modal mana nak cari duit cara nak cari duit lebih nak cari duit cara buat duit di internet perniagaan online bisnes online kerja part time di rumah cara cari duit kerja online part time jobs kerja part time online income berniaga online kerja kosong part time pelaburan cara cari duit di internet cara dapat duit dari internet kerja part time online cara nak cari duit cari kerja part time jana income dari rumah extra income cari kerja online cara jana pendapatan dari rumah jana income tanpa modal cari wang perniagaan cari duit dari internet jana income online cari wang mudah usahawan pendapatan online duit online jana wang online cara bisnes online part time di rumah cari duit halal keje part time bisnes kerja part time dari rumah cara buat internet free mencari kerja part time duit bisnes part time duit malaysia jutawan malaysia rahsia cara dapat duit online duit internet income tanpa modal duit free tanpa modal jana wang income dari rumah nak duit free cara dapat duit free duit free online cara buat duit dengan google adsense cara cari duit tanpa modal, cara buat duit online, cara buat duit dengan google adsense, cara buat duit di internet, bisnes online, extra income, jana income online, kerja di internet, cara bisnes online, cari duit dari internet, cara forex trading, business online tanpa modal

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. boss senaraikan soalan dan jawapan yang tepat bagi yesense dah ikut dah tips ade jgak fail.,, hampeh smpai malas nak take suervey

    BalasPadam