Cara Dapat RM1000 Sebulan Melalui Google. Bukti Pembayaran Google Adsense 18 August 2018| Buat Duit Online Malaysia


Hi apa khabar semua, post saya pada kali ini saya ingin berkongsi kepada anda semua bukti pembayaran terbaru yang saya terima dari Google Adsense pada 18 August 2018.

Cara mudah buat duit dari internet di Malaysia. Ini bukti pembayaran yang ke-2 saya terima dari Google Adsense. Sebenarnya sangat senang buat duit online, yang penting anda rajin dan berusaha. Bayaran sebanyak $270.03 atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM1080.12 diterima ke CIMB bank melalui wire transfer. 

Diharap bukti pembayaran dari Google Adsense ini dapat memberi anda semangat untuk buat duit online.




Google Adsense merupakan cara terbaik dapat duit online dengan blog anda di Malaysia. Jika anda memiliki blog atau laman web, anda sebenarnya boleh buat duit dengan Google Adsense. 

Jangan buang masa anda! Gunakan masa lapang anda untuk buat duit online. Tak perlu modal, hanya bermodalkan blog dan internet sahaja, anda sudah boleh buat duit free setiap hari, jana extra pendapatan secara pasif dari internet melalui blog anda. 

Cara buat duit online di Malaysia. Ini cara saya buat duit dengan Google Adsense. 


➥Daftar akaun Google Adsense. Ianya free tak perlu bayar pun.




➥Setelah anda daftar Google Adsense anda, copy Ad code di akaun Google Adsense anda dan paste Ad code tersebut ke html blog atau laman web anda. Ini contoh Ad code di akaun google adsense

➥Seterusnya, iklan-iklan daripada Google akan automatik muncul pada blog atau laman web anda.


➥Apabila pelawat blog anda melihat dan klik iklan-iklan Google di blog atau laman web anda, anda dapat bayaran hasil daripada klik tersebut. Sangat mudah dan senang buat duit online dengan Google Adsense. 

Yang menarik tentang Google Adsense ini, setiap klik yang anda terima di blog anda akan Google bayar dalam USD iaitu 4 kali ganda nilai Ringgit Malaysia! Sangat lumayan bukan. Dapat duit free dari internet.


Kepada yang berminat nak tahu lebih lanjut cara buat duit dengan Google Adsense anda dan cara-cara melatakkan iklan google adsense di blog anda boleh baca post saya sebelum ini.


Klik Sini➬Tutorial Panduan Lengkap Cara Daftar Google Adsense 2019

Catat Ulasan

2 Ulasan