Kerja Part Time Online 2024 Di Rumah - Buat Duit Mudah Dengan ySense.

Kerja Part Time Online 2024 Di Rumah - Buat Duit Mudah Dengan ySense.

Saya menyertai ySense pada tahun 2011 (terdahulu ia dikenali sebagai ClixSense). Walaupun saya memperoleh $50 hingga $100 sebulan pada tahun pertama saya menyertai tetapi saya masih tidak begitu aktif di ySense kerana saya tidak pasti tentang kesahihannya. 

Tetapi 3 perkara mengubah keputusan saya-

Saya menerima bayaran duit tepat pada masanya walaupun selepas 2 tahun. Ini memberi saya kepercayaan yang tinggi.

Semua ahli di seluruh dunia sangat berpuas hati dengan ySense. Anda boleh menemui beribu-ribu ulasan positif di forum ySense.

Sistem sokongan mereka juga sangat cepat.

Saya mula mempercayai ySense dan kepercayaan itu telah membayar saya kira-kira $13,405.51 USD daripada ySense. Ya, saya telah memperoleh $13,405.51 USD (hampir RM56,973.42) dari ySense. Anda boleh lihat gambar dibawah. Ini bukti pendapatan yang saya terima daripada ySense.



Jadi jika anda fikir ini adalah sesuatu yang anda cari, maka teruskan membaca post ini. Buat duit online tanpa modal dengan ySense. Kerja part time online di rumah yang terbukti menbayar. Dapat duit mudah online. Peluang menjana pendapatan sampingan di internet. Saya akan menerangkan apa itu ySense, bagaimana untuk mendapatkan duit dengan ySense & apa sebenarnya yang saya lakukan untuk membuat wang sebanyak itu dalam ySense.

ySense Malaysia Review 2024– Bagaimana Saya Mendapat RM56,973.42 dengan ySense.

ySense ialah pakej lengkap di mana anda akan menemui pelbagai pilihan untuk menjana pendapatan secara atas talian. Tetapi pertama sekali, jom sertai ySense. Buat duit online tanpa modal yang dipercayai.

Bagaimana untuk menyertai ySense? Ini Cara Buat Duit Percuma Di ySense...

Langkah 1 – Daftar akaun ySense anda disini. Klik sini.

Langkah 2 – Kemudian masukkan e-mel & kata laluan anda dan klik pada ‘Join Now’ seperti yang ditunjukkan dalam imej di bawah.


Langkah 3 – Anda akan menerima e-mel pengesahan daripada ySense. Klik pada pautan pengesahan dalam e-mel anda untuk mengaktifkan akaun anda.

Langkah 4 – Seterusnya, anda perlu melengkapkan profil anda, seperti yang ditunjukkan dalam gambar dibawah, klik 'Profil & Tetapan'.

Kemudian masukkan semua butiran seperti yang ditunjukkan di bawah.


Anda boleh mula menjana pendapatan setelah profil anda lengkap.

ySense – Cara Mendapat duit daripada ySense

ySense ialah laman web terbaik untuk menjana duit percuma online. Terdapat pelbagai pilihan untuk menjana pendapatan. Saya akan terangkan secara ringkas setiap cara untuk membuat wang daripada ySense.

1. Tinjauan Berbayar - Jawab survey dapat duit.

Tinjauan berbayar ialah cara terbaik untuk menjana pendapatan tambahan dalam talian. Anda cuma perlu klik pada pilihan 'Survey' di akaun ySense anda, dan anda akan menemui pelbagai tinjauan yang boleh anda lengkapkan di sini.










Anda boleh memperoleh RM2.00 hingga RM20.00 untuk mengambil satu tinjauan. Jana RM 20 seiap tinjauan. Anda akan dibayar serta-merta setelah anda berjaya jawab tinjauan tersebut.

Anda boleh log masuk ke akaun ySense setiap hari supaya anda tidak terlepas sebarang tinjauan. Lengkapkan tinjauan sebaik sahaja anda menemuinya. 

2. Tawaran Tunai

Di sini anda boleh dibayar untuk mencuba produk atau perkhidmatan baharu, memuat turun aplikasi, menonton video dan banyak lagi.

Apabila anda mengklik pada 'Cash offer' pada akaun ySense anda, anda akan menemui tawaran daripada syarikat yang berbeza seperti AdGate, Adscend, OfferToro, Peanut Labs, Wannads & Revenue Universe.

Anda dibayar RM0.50 hingga RM50 atau lebih untuk melengkapkan setiap tawaran.













3. Affiliates

Affiliates juga merupakan salah satu sumber pendapatan utama anda di ySense. Apabila anda merujuk seseorang, anda akan mendapat komisen seumur hidup. 

Terdapat 2 jenis pendapatan yang anda boleh buat dengan merujuk orang-

Komisen Pendaftaran – Sebaik sahaja seseorang mendaftar dengan link affiliate anda, anda akan memperoleh $0.1 hingga $0.3 bergantung pada negara rujukan anda. Anda juga akan memperoleh $2 apabila rujukan anda memperoleh $5.

Aktiviti – Anda boleh memperoleh 20% pendapatan jangka masa daripada semua refferal anda apabila mereka melengkapkan sebarang tinjauan, tawaran tunai atau tugasan.

Anda boleh temui link affiliates anda di akaun ySense anda.

Seterusnya anda boleh mempromosikan melalui WhatsApp, media Sosial seperti Facebook, Instagram & YouTube, e-mel atau platform lain.

Cara Mengeluarkan Pendapatan ySense Anda

Terdapat beberapa pilihan cashout dalam ySense. Jika anda mempunyai akaun PayPal atau akaun Payoneer, maka anda boleh mengeluarkan dengan pendapatan anda melalui PayPal atau Payoneer.

Pilihan tunai lain ialah Skrill, Amazon dan Steam. Anda boleh menemui semua pilihan apabila anda mengklik pada pilihan Cashout seperti dalam gambar dibawah.



Minimum pengeluaran adalah sebanyak $10.00 USD.



Jom buat duit dengan ySense. Keja part time online di rumah, mudah dapat duit. Pendaftaran adalah percuma. Sesiapa sahaja boleh sertai. 

Daftar percuma sekarang. Klik sini.

Catat Ulasan

0 Ulasan