Cashzine Review - Betul Ke Aplikasi Ini Boleh Buat Duit Percuma??



Cashzine App Review - Betul Ke Aplikasi Ini Boleh Buat Duit Percuma??

Apa itu Cashzine App? Adakah benar aplikasi telefon pintar ini boleh menjana duit percuma ratusan Ringgit Malaysia dalam sehari? atau adakah ianya satu lagi penipuan internet? 

So adakah aplikasi ini Betul atau Tipu? Adakah ia SCAM?

Nak tahu lebih lanjut? Teruskan membaca...

Apa itu Cashzine?

Bagi anda yang masih tak tahu, aplikasi Cashzine adalah satu aplikasi telefon pintar yang berasal dari negara China, 95% pengguna aplikasi ini adalah dalam kalangan pengguna dari Malaysia dan Singapore. 

Aplikasi ini semakin popular di Malaysia dan singapore kerana ia boleh jana duit free! Tapi persoalannya adakah ia BETUL atau TIPU?

Cashzine Review

So, adakah aplikasi ini BETUL atau TIPU? Mari kita ketahui...

Berdasarkan pengalaman saya menggunakan aplikasi ini, ia sebenarnya adalah satu aplikasi handphone yang PERCUMA dimana anda boleh boleh jana pendapatan sampingan tanpa modal.

Bagi saya ia adalah aplikasi buat duit yang BETUL, anda boleh dapatkan duit Ringgit PERCUMA melalui aplikasi ini.

Scroll ke bawah untuk bukti pembayaran aplikasi ini...


Cashzine App: Dapat duit FREE melalui handphone anda... aplikasi buat duit tanpa modal...
Bagaimana nak dapatkan duit melalui aplikasi ini?

Melalui aplikasi ini sesiapa sahaja boleh dapatkan duit percuma hanya melalui handphone dengan melakukan aktiviti harian seperti membaca berita online dan berkongsi artikle berita di media-media sosial seperti Whatsapp, Twitter, Facebook dan media-media sosial yang lain.



Ya, membaca berita online dapat duit. Melalui aplikasi ini, terdapat banyak ketegori berita yang boleh anda baca untuk dapatkan duit percuma seperti gaya hidup, hiburan, kesihatan, dunia, makanan dan banyak lagi. 

Jika anda ingin mencari duit lebih nak dapat extra pendapatan, pastinya aplikasi Cashzine boleh membantu anda jana duit percuma!


So, screenshots gambar dibawah merupakan bukti pembayaran sebanyak RM500 yang saya terima hasil menggunakan aplikasi Cashzine. Ini screenshots dari akaun CIMB Bank saya.
Baca berita dapat duit. Ini bukti pembayaran RM500 dari aplikasi Cashzine ke akaun CIMB Bank saya. Aplikasi buat duit percuma.
Kalau anda tak tahu, anda akan dapat ganjaran duit untuk setiap aktiviti yang anda lakukan melalui aplikasi ini seperti membaca berita atau berkongsi berita melalui aplikasi ini.


Baca dan kongsi berita dapat duit percuma melalui aplikasi Cashzine.

Ganjaran yang anda terima adalah dalam bentuk duit digital iaitu "Coins". Anda baca berita melalui aplikasi ini, anda dapat 50 Coins, anda kongsi berita melalui aplikasi ini ke laman-laman sosial anda dapat 200 Coins. Apabila anda sudah mencapai Coins yang mencukupi anda boleh tukarkan atau redeem Coins ini ke duit Ringgit Malaysia ke akaun bank anda. 


Kadar untuk tukaran Coins Cashzine ke duit Ringgit Malaysia, adalah seperti berikut;

RM 1 = 10,000 Coins
RM 30 = 300,000 Coins
RM 50 = 500,000 Coins
RM100 = 1,000,000 Coins
RM500 = 5,000,000 Coins 

Untuk pengetahuan anda, hanya terdapat 4 jenis bank yang boleh anda gunakan untuk terima pembayaran Cashzine di Malaysia iaitu;

1. CIMB Bank
2. Maybank
3. Bank Simpanan Nasional (BSN)
4. Public Bank


Minimum pengeluaran duit Cashzine serendah RM1.00 ke akaun bank anda.

Ramai orang telah menjana ratusan malah sampai ribuan Ringgit Malaysia sehari hanya melalui aplikasi ini. Cuma masih ramai yang tak tahu...

Tak percaya? Lihat bukti pendapatan pengguna aplikasi ini. Sehari boleh jana pendapatan sehingga USD115.89 atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM463.56!

Ya, sehari boleh dapat RM400 melalui aplikasi ini tanpa keluar modal satu sen pun.!!!
Yang menariknya tentang aplikasi ini ganjaran yang kita terima ke akaun bank adalah dalam USD (Dollar Amerika) iaitu 4 kali nilai dalam Ringgit Malaysia!

Amat lumayan BUKAN!

Lihat berapa pendapatan terkumpul yang mereka hasilkan melalui aplikasi ini.

Seperti yang anda dapat lihat pada gambar diatas, salah satu TOP USER aplikasi ini iaitu Bella khann, telah meraih pendapatan sebanyak USD 3863.42 atau dalam Ringgit Malaysia RM 15,453.68!

Lihat screenshots gambar dibawah...

Ini jumlah pendapatan saya hasil menggunakan aplikasi Cashzine. Jumlah pendapatan terkumpul saya setakat ini adalah sebanyak USD 305.78 atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM1,223.12!

Jana pendapatan melalui aplikasi handphone tanpa modal. So, sudah jelas dan terbukti, aplikasi Cashzine merupakan aplikasi buat duit percuma yang terbaik setakat ini. Aplikasi buat duit tanpa modal yang benar-benar boleh hasilkan duit dalam sehari!

Jadi, inilah peluang terbaik untuk anda yang nak cari duit lebih melalui handphone anda. Sebenarnya sesiapa sahaja boleh dapatkan duit percuma melalui aplikasi ini. Hanya baca berita dan kongsi berita sahaja dapat duit!


Bukti pembayaran RM500 dari Cashzine ke akaun CIMB saya.
Jika anda sudah tahu bagaimana aplikasi ini berfungsi, jangan tunggu lagi segera muat turun secara aplikasi ini PERCUMA!

Anda boleh guna link dibawah untuk muat turun untuk dapatkan BONUS Coins sebanyak 8,000!

MUAT TURUN PERCUMA DISINI & Dapatkan BONUS 8,000 COINS!
KLIK SINI⏮⏮

atau anda boleh gunakan CODE INVITATION: 1204536 untuk tebus 8,000 Coins PERCUMA!



So sebelum terlupa, jangan lupa untuk tukar language aplikasi Cashzine anda ke Bahasa Melayu supaya anda lebih mudah faham dan mudah mendapatkan lebih banyak Coins.

MUAT TURUN PERCUMA APLIKAIS DISINI & Dapatkan BONUS 8,000 COINS!
⏩ KLIK SINI⏮⏮

cashzine tipu, cashzine trick,cashzine hack, cashzine review, cashzine login, cashzine hack coin, cashzine register, cashzine website, 


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. menarik! saya dah daftar, mudah saja. boleh masukkan invitation code saya 794819 jugak. :)))

    BalasPadam
  2. Benda ni legit betul mmg boleh cash out enter my invitation code:29070381 to get 8000 points free free je tau!

    BalasPadam