Bukti Pembayaran ClixSense 2019. Dapat Duit Online Hanya Jawab Survey

Kali ini saya nak kongsi beberapa bukti pembayaran yang saya terima daripada ClixSense (Kini dikenali sebagai ySense) ke akaun CIMB bank saya..

Ini beberapa bukti pembayaran yang saya terima daripada ClixSense ke akaun CIMB bank saya melalui Payoneer. Dapat extra pendapatan online dalam USD!

Jika anda masih mencari cara buat duit online, saya syorkan kepada anda supaya mula dengan laman web ClixSense. Pendaftaran adalah percuma dan sesiapa sahaja boleh sertai...

Bagaimana buat duit melalui ClixSense?

ClixSense akan membayar anda dalam tukaran mata wang dollar Amerika atau USD, nilai yang cukup tinggi berbanding dengan Ringgit Malaysia (USD1 = RM4) 

Apa yang anda perlu lakukan untuk dapatkan bayaran USD di ClixSense adalah amat mudah dan senang, anda hanya perlu jawab dan isi beberapa kaji selidik online, jika anda berjaya menjawab kaji selidik tersebut, maka anda akan dapat ganjaran dalam USD.

Anda boleh terima bayaran ini ke akaun bank anda seperti CIMB, MayBank dan lain-lain melalui akaun Payoneer. 


Ketahui lebih lanjut cara buat duit melalui ClixSense. Klik sini.

Catat Ulasan

0 Ulasan