Cara Buat Online Tanpa Blog & Website - Buat Extra Online Income




Kali ini saya nak kongsi kepada anda semua cara buat duit di internet tanpa memiliki blog dan website sendiri. 

Jika anda buat pencarian di google pastinya banyak tempat nak buat duit di internet. Salah satunya adalah buat duit dengan google adsense, ramai orang telah berjaya meraih pendapatan ratusan US Dollar melalui google adsense, tetapi untuk mula buat duit dengan google adsense anda kena memiliki blog dan website sendiri. Proses mendapatkan akaun google adsense memakan masa yang lama sampai ada yang berbulan-bulan lamanya. Jika anda memiliki blog atau website, anda boleh memohon akaun google adsense secara percuma untuk jana income online melalui blog atau website anda.

Tetapi jika anda tak memiliki blog atau website, anda tak boleh nak buat duit duit dengan google adsense. Game over untuk anda!

Tapi, usah bimbang anda masih boleh buat duit di internet walaupun anda tak memiliki blog atau website sendiri. Terdapat banyak cara nak buat duit di internet.

Bagaimana Cara Buat Duit Di Internet Tanpa Blog Dan Website Sendiri?



Tahukah anda,walaupun tanpa ada blog atau website sendiri, anda masih boleh buat duit di internet. Jika anda buat carian melalui Google, pastinya terdapat banyak cara buat duit di internet tanpa perlu anda memiliki blog atau website. Jika anda tak memiliki blog dan website sendiri, mengapa tidak buat duit dengan smartphone anda!

Salah tempat terbaik buat duit di internet adalah dengan menyertai laman-laman ganjaran di internet. Laman-laman ganjaran di internet memberi anda ganjaran dalam bentuk wang tunai USD dengan hanya melakukan tugasan yang mudah di website mereka. 

Salah satu laman ganjaran yang terbaik di internet adalah website ClixSense. Untuk mula buat duit di internet melalui ClixSense, anda tak perlu blog atau website, anda cuma perlu smartphone atau komputer sahaja.

Pendaftaran adalah percuma kepada sesiapa sahaja yang berminat nat buat duit di internet.

Bagaimana Cara Buat Duit Di Internet Dengan ClixSense?


Langkah pertama buat duit dengan ClixSense, anda kena daftar dahulu akaun anda. 

Pendaftaran adalah percuma sahaja. Klik sini untuk daftar.

Setelah membuat pendaftaran, periksa email anda. Satu link pengesahan akan dihantar oleh ClixSense kepada anda ke email anda yang anda gunakan untuk membuat pemdaftaran akaun ClixSense anda.

3 Cara Buat Duit Online Melalui ClixSense



Paid Surveys - Buat duit di internet dengan jawab survey online melalui ClixSense. Isi kaji selidik online dan terima ganjaran dalam USD bagi setiap survey online yang anda berjaya jawab. Guna smartphone pun boleh buat duit melalui ClixSense.


Cash Offers - Buat duit di internet dengan melengkapkan Cash offers daripada ClixSense. Jana extra income dengan memuat turun aplikasi smartphone melalui cash offers di website ClixSense. Jana income USD bagi setiap aplikasi yang dimuat turun ke smartphone anda.

Figure Eight Tasks - Buat duit di internet dengan Figure Eight Task melalui ClixSense. Peluang kepada anda untuk jana extra online income dalam USD. Buat duit online menggunakan komputer anda. Lengkapkan tasks yang mudah melalui ClixSense seperti mengklasifikasi gambar-gambar mengikut kategori dan banyak lagi. Terima ganjaran dalam USD bagi setiap tugasan yang anda lengkapkan.

Untuk setiap tugasan yang anda lakukan di website ClixSense anda diberi ganjaran dalam US Dollar. Anda boleh terima ganjaran anda ke mana-mana bank melalui Skrill atau Payoneer.

Jika anda berminat nak tahu lebih lanjut cara pembayaran ClixSense. Anda boleh klik sini.


cara buat duit online, cara buat duit dengan google adsense, cara buat duit di internet, bisnes online, extra income, jana income online, kerja di internet, cara bisnes online, cari duit dari internet, cara forex trading, business online tanpa modal

Catat Ulasan

0 Ulasan