Cara Buat Duit Online Dengan Payoneer - Buat Extra Online Income




Kali ini saya nak kongsi kepada anda semua cara buat di internet dengan Payoneer. Mungkin anda sudah pernah dengar tentang Payoneer sebelum ini. Jika anda belum tahu lagi apa itu payoneer baca post ini sampai habis. 

Bagaimana cara buat duit di internet dengan Payoneer? Tentu itu persoalan pertama anda bila anda baca post ini bukan? Baiklah mari saya cerita...


Apa itu Payoneer?


Payoneer adalah hampir sama seperti PayPal, ia adalah satu perkhidmatan e-wallet online yang membolehkan anda menerima atau menghantar duit secara atas talian. Dengan Payoneer anda boleh menerima US Dollar daripada website-website ganjaran USD seperti website ClixSense dan lain-lain lagi. Melalui Payoneer anda juga boleh membeli barang secara atas talian yang menerima Payoneer sebagai plaftorm pembayaran.


Bagaimana cara buat duit di internet dengan Payoneer?



Langkah pertama buat duit di internet dengan Payoneer, login ke akaun Payoneer anda. Jika anda belum mempunyai akaun Payoneer, anda boleh daftar secara percuma.


Klik sini untuk daftar akaun Payoneer anda.


Pada sebelah kanan dan bawah pada akaun Payoneer anda, anda dapat lihat seperti pada dalam gambar dibawah.

Klik pada buang "Refer a Friend" untuk mendapatkan bonus $25 USD (RM100) dari Payoneer. Bagi setiap rakan yang signup melalui link anda, anda akan dapat bonus $25 USD dan rakan anda juga akan menerima $25 USD. Ini adalah sistem "win-win", dimana anda kongsi link Payoneer anda, bila rakan anda sign up anda dapat $25 dan rakan anda juga dapat $25 USD.


Hanya kongsi link Payoneer anda kepada rakan-rakan anda atau sesiapa sahaja dan terima bonus $25 USD daripada Payoneer. Anda boleh kongsi link anda di mana-mana seperti media sosial facebook, twitter dan sebagainya.

Untuk menerima bonus $25 USD daripada Payoneer, rakan anda yang telah sign up melalui link anda mestilah telah menerima minimum sekurang-kurangnya $1000 USD di dalam akaun Payoneer mereka. Apabila rakan anda telah berjaya mengumpul sekurang-kurangnya $1000 USD anda akan menerima bonus $25 USD dan rakan anda juga menerima $25 USD daripada Payoneer.


Bagaimana Cara Mudah dan PERCUMA Dapat Duit USD di Internet?



Ini persoalan yang ramai orang tanya di internet. Bagaimana cara dapat USD Percuma di internet...

Cara paling mudah dan senang buat duit dollar di internet adalah melalui website-website ganjaran online, dimana website-website ini memberi anda ganjaran dalam USD bagi setiap tugasan yang anda lakukan di website mereka. Anda boleh cari banyak di internet.

Website ganjaran online yang biasa orang mendapatkan duit Dollar percuma di internet adalah melalui ClixSense. Sejak 2007 ClixSense telah membantu ramai orang buat extra online income. 

Saya telah menyertai ClixSense sejak 2011 lagi dan telah menerima $5121.44 USD melalui ClixSense. ClixSense adalah tempat terbaik untuk anda buat extra online income, ramai orang telah mendapatkan ribuan USD melalui website ini. Anda bila lagi?


Buat Extra Online Income

Berminat nak tahu cara buat duit di internet dengan ClixSense? Klik sini


cara buat duit online, cara buat duit dengan google adsense, cara buat duit di internet, bisnes online, extra income, jana income online, kerja di internet, cara bisnes online, cari duit dari internet, cara forex trading, business online tanpa modal

Catat Ulasan

0 Ulasan