Time Bucks Tempat Dapat Duit PayPal Percuma




Dapat Duit Percuma Sekarang Dengan TimeBucks - Daftar akaun dapat BONUS $1.00 USD PayPal

BERITA BAIK: Untuk sesiapa sahaja yang nak dapat duit PayPal percuma. Ketahui segera cara mudah dapat duit PayPal FREE dengan TimeBucks. Cara terpantas dan termudah untuk dapatkan duit PayPal.


Ini screenshots bukti bayaran sebanyak $13.55 USD (RM 55.15) daripada TimeBucks ke akaun PayPal saya...


Website TimeBucks adalah laman web ganjaran dari negara Australia, website ini memberi ganjaran duit USD (Dollar Amerika) untuk setiap tugasan yang anda lakukan di website ini.

USD1.00 = MYR4.00

So, ini screenshots bukti pendapatan beberapa pengguna di website ini... Setiap minit dapat duit USD FREE! 

Dapat duit PayPal percuma dari TimeBucks...

Apa itu TimeBucks?

CARA BUAT DUIT DENGAN WEBSITE TIMEBUCKS.

Bagi anda yang tak tahu, TimeBucks adalah sebuah laman ganjaran yang berpusat di Australia, melalui laman web ini anda sebenarnya boleh mendapatkan duit PayPal PERCUMA dengan melakukan beberapa tugasan mudah di website ini. 

Anda diberi ganjaran USD (Dollar Amerika) untuk melakukan kerja online seperi berikut;

➤Menjawab kaji selidik mudah
Dapatkan duit extra melalui TimeBucks, kerja online mudah dibayar USD, hanya isi kaji selidik online 5-15 minit sehari!

➤Menonton video YouTube (tengok video dapat duit)
➤Memuat turun aplikasi telefon pintar 
➤Bermain permainan
➤Melakukan carian web dan banyak lagi! 

BAGAIMANA NAK BERMULA DENGAN TIMEBUCKS?

So, sebelum anda boleh buat duit melalui TimeBucks, pastikan anda sudah daftar akaun anda & pastikan anda memiliki akaun PayPal untuk tujuan pembayaran. 

Jika anda belum mendafftar akaun TimeBucks anda boleh daftar secara PERCUMA.

Klik sini untuk daftar akuan TimeBucks.
Klik sini untuk daftar akaun PayPal.

So, untuk mula jana pendapatan melalui website TimeBucks, tekan butang EARN seperti yang anda dapat lihat pada gambar dibawah. Seterusnya tekan butang Surveys dan mula jawab kaji selidik yang mudah.
90% pengguna di website ini menjana pendapatan harian melalui Surveys. Cara ini adalah paling senang dan mudah dan nilai bayaran yang anda dapat juga tinggi.



CARA PEMBAYARAN TIMEBUCKS.

Website TimeBucks adalah unik dari laman ganjaran yang lain kerana ia membayar ganjaran duit dalam mata wang USD dan mereka bayar terus ke akaun PayPal anda. 

Yang menariknya, pembayaran dilakukan setiap minggu ke akaun PayPal anda dengan bayaran minimum sebanyak $10.00 USD.

Bayaran akan dilakukan secara AUTOMATIK ke akaun PayPal anda. So, anda tak perlu nak tekan butang withdraw atau cashout kerana TimeBucks sendiri akan buat bayaran kepada anda.

TAPI, perlu anda ketahui, minimum pembayaran TimeBucks adalah USD10.00. Pembayaran akan dilakukan setiap hari SELASA sahaja mengikut masa di NEW YORK, USA. So, untuk mendapatkan bayaran setiap minggu anda mestilah mempunyai sekurang-kurangnya USD10.00 pada akaun anda. Ini bermakna jika anda tak mencapai USD10.00 pada minggu ini, anda hanya akan dapat menerima bayaran pada minggu-minggu seterusnya setelah anda mencapai USD10.00.

So, pastinya ini peluang terbaik untuk sesiapa sahaja yang nak cari duit lebih. Sebenarnya, sesiapa sahaja boleh sertai Program Time Bucks, yang penting anda handphone dan line internet. Ia adalah 100% PERCUMA! Tiada cas yang dikenakan kepada anda untuk mendaftar. Anda daftar sahaja terus dapat duit $1.00 PayPal FREE.

Jadi jika anda ingin mencari wang tambahan nak cari duit lebih, maka TimeBucks adalah salah satu tempat terbaik untuk anda! Dapat percuma USD tanpa modal.

Daftar Percuma ⏩KLIK SINI

Catat Ulasan

0 Ulasan