Cara SAH Buat Duit Online Dengan Online Survey 2024 - Buat Extra Online Income

Cara SAH Buat Duit Dengan Kaji Selidik Online 2024


"Bagaimana cara buat duit online"... Itu persoalan yang ramai orang cari di Google..


Mungkinkah anda juga masih tercari-cari cara buat duit online di internet..?

Jika anda salah seorang daripada orang ini, TAHNIAH saya ucapkan kerana berjaya jumpa blog ini... Di luar sana masih ramai orang yang tak tahu, sebenarnya cara paling mudah buat duit online adalah melalui laman kaji selidik ySense

Duit USD free dari ySense. Side income daripada jawab survey online melalui ySense.

Ketahui segera bagaimana anda boleh buat duit online dengan survey berbayar. Hanya Isi dan lengkapkan kaji selidik melalui website ySense... Dibayar dalam USD!

Buat duit dari rumah. Isi kaji selidik online dan dapatkan wang dari rumah. Ia adalah percuma dan sesiapa sahaja boleh sertai..

Untuk tujuan menerima pembayaran daripada ySense ke akaun bank anda di Malaysia seperti CIMB, Maybank, RHB, AMBank, BSN dan bank-bank lain pastikan anda sudah memiliki akaun PayPal.

Jika anda belum memiliki mana-mana akaun ini, anda boleh buat pendaftaran secara percuma.

ySense telah terbukti tempat buat duit online sejak tahun 2007 lagi. Jom sertai ySense.

Kini dengan adanya ySense anda buat duit online dengan percuma.. hanya isi dan lengkapkan survey online di ySense, bagi setiap survey yang anda lengkapkan, anda dibayar dalam USD ($1.00 USD=RM4.00)!




Buat Duit Dari Rumah Melalui ySense.


Di luar sana banyak laman web menawarkan ganjaran-ganjaran lumayan tapi perlu anda ingat dan berhati-hati kerana ini merupakan salah satu cara para scammer "memancing" duit anda...

Dengan ySense anda tak perlu risau tentang modal, tak perlu keluarkan sebarang modal untuk mula, tidak seperti mana-mana bisnes online yang pernah anda tahu... ySense adalah 100% percuma tanpa modal..

ySense adalah tempat terbaik buat duit online untuk anda yang masih baru dalam dunia bisnes internet...

dan yang sudah pastinya ySense adalah Percuma. Sesiapa sahaja boleh join.. Daftar disini.



ySense menawarkan banyak survey setiap hari, oleh itu anda disarankan untuk login ke akaun anda setiap hari untuk pendapatan yang konsisten...

Isi Kaji Selidik Dan Dapatkan Wang Dari Rumah.

Tiada sebarang cas dikenakan kepada anda. Hanya daftar sahaja, anda sudah boleh buat duit... Buat duit dari rumah hanya isi kaji selidik online.

Jawab survey online boleh jana extra side income kepada anda. Jika anda masih mencari cara mudah buat duit online, ySense merupakan tempat terbaik untuk anda, hanya jawab survey sahaja boleh buat duit online...


Yang menariknya tentang ySense, setiap survey yang anda berjaya jawab akan dibayar dalam USD atau Dollar Amerika iaitu 4 kali ganda nilai dalam Ringgit Malaysia...


Agak lumayan bukan... Daftar ySense disini.

Tips Cara Menjawab Survey Di ySense - Dapat Duit USD Percuma


Begini Cara Yang Mudah Agar Anda Berjaya Jawab Survey Di ySense.





Seperti yang anda sedia maklum, ySense merupakan salah satu tempat yang PERCUMA untuk menjana duit di internet melalui kaji selidik online.

Anda diberi ganjaran dalam duit US Dollar hanya mengisi kaji selidik online. Jawab survey online dapat duit USD! Terima ganjaran dalam wang USD bagi setiap survey yang anda berjaya jawab. Anda boleh menerima duit USD ini ke akaun bank anda di Malaysia melalui akaun e-wallet PayPal anda.

Ini bukti pembayaran ySense yang saya terima ke akaun PayPal saya. Dapat USD Percuma di internet hasil jawab survey online. 

1USD=RM4.00, pastinya ini adalah peluang anda untuk jana pendapatan 4 kali ganda nilai ringgit Malaysia. Memang lumayan!




Daftar akaun anda secara PERCUMA >Klik Sini.
Pendaftaran adalah PERCUMA
Tiada cas yang dikenakan kepada anda.

Masalah utama bagi ahli ySense yang baru sahaja selesai daftar akaun, adalah mereka tak tahu bagaimana nak mula buat duit di ySense terutamanya cara nak menjawab survey di ySense.

Nak dapat duit USD di ySense jawab survey? tapi tak tahu bagaimana caranya... Mari saya tunjukkan cara bagaimana menjawab survey di ySense.


Bagaimana Cara Menjawab Survey Di ySense? Tips & Cara Mudah Menjawab Survey ySense.




1. Lengkapkan Surveys Profile anda terlebih dahulu.

Login ke akaun ySense anda.

Tekan butang Paid Survey. Pada sebelah kiri dan atas skrin pada smartphone atau komputer anda, anda akan dapat melihat butang Surveys Profile.




Klik butang tersebut dan lengkapkan Surveys profile anda untuk membolehkan anda menerima lebih banyak surveys daripada ySense.




Lengkapkan Surveys profile anda pada akaun ySense anda untuk membolehkan anda menerima lebih banyak surveys daripada ySense.

2. Sebelum anda dapat menjawab soalan-saoalan survey yang sebenar anda dikehendaki untuk menjawab beberapa soalan saringan terlebih dahulu.

Soalan saringan ini adalah untuk bertujuan untuk menentukan kelayakan anda untuk menjawab survey. Ramai yang gagal masuk ke soalan survey yang sebenar kerana tak melepasi soalan saringan ini.



Tips untuk melepasi soalan saringan surveys ySense. Cara menjawab survey di ySense.


Jika anda diminta untuk mengisi butiran-butiran seperti dibawah.

Anda boleh cuba tips ini. Semoga berjaya!


Jika anda ditanya seperti soalan diatas, pastikan jawapan anda "Tiada satu pun diatas".






1. Umur.
Anda mestilah individu yang berumur antara 18-50 tahun.

2. Negeri.
Tempat tinggal anda di negeri-negeri di Semenanjung Malaysia terutamanya Selangor dan Johor.



3. Pendapatan Isi rumah anda (jumlah pendapatan keluarga termasuk ibubapa dan adik-beradik):
RM5000-RM7000/Sebulan
RM40000-RM60000/Setahun

4. Pendapatan peribadi anda:
RM2000-RM3000/Sebulan

5. Pembuat keputusan Utama
Anda mestilah seorang pembuat keputusan yang utama.

Kadang-kala anda mungkin tak berjaya menjawab survey yang diberi kerana kuota yang sudah penuh dan mencukupi.

Jangan bimbang kerana perkara ini adalah biasa. Terdapat banyak survey yang tersedia untuk anda setiap hari.

Oleh itu, anda disarankan untuk sentiasa login ke akaun ySense anda setiap hari untuk mendapatkan pendapatan USD yang konsisten di ySense.

Jika anda menggunakan komputer dan ingin mendapatkan lebih banyak survey daripada ySense. Pastikan anda download dan install ClixAddon pada browser internet.



ClixAddon akan memberi anda notifikasi kepada anda, jika terdapat survey yang baharu untuk anda jawab. Semoga berjaya! Jawab survey online di ySense, cara mudah dapat duit USD.



Catat Ulasan

0 Ulasan