Cara Withdraw Luno Ke Bank Malaysia




LUNO atau dahulunya dikenali sebagai BitX ialah sebuah syarikat Bitcoin yang berpusat di London dan beroperasi di Singapura, Indonesia, Malaysia, Nigeria, Afrika Selatan, United Kingdom dan 35 negara eropah yang lain.

Luno menawarkan perkhidmatan untuk menyimpan Bitcoin dan Ethereum, membeli atau menjual Bitcoin dan Ethereum melalui perkhidmatan Bitcoin wallet yang mereka tawarkan.

Jika anda ingin menyimpan, membeli atau menjual Bitcoin atau Ethereum pastinya LUNO bitcoin wallet merupakan salah satu pilihan yang terbaik.



Bagaimana Cara Withdraw Matawang Bitcoin Luno Ke Bank Di Malaysia



LANGKAH 1: Login atau Log masuk ke akaun LUNO anda. Jika anda belum mempunyai akaun LUNO layari laman utama LUNO di www.luno.com untuk mendaftar. Klik pada butang "Wallets" untuk withdraw. LUNO juga boleh diakses pada handphone anda. Dapatkan aplikasi LUNO di App Store atau Google Play.

Langkah 2: Seterusnya klik butang "Withdraw" dan masukkan jumlah atau amount yang ingin anda keluarkan dan ikuti arahan selanjutnya. Proses withdraw duit dari LUNO ke bank anda  biasanya akan mengambil masa sekitar 2-5 hari mengikut waktu dan masa beroperasi.

Cara Mendapatkan Duit BitCoin matawang digital LUNO PERCUMA!



Langkah 1: Buat duit secara online dengan menjawab survey berbayar dan melengkapkan tugasan online di website ClixSense. (Klik sini untuk mendaftar)

Langkah 2: Terima bayaran US Dollar daripada ClixSense melalui Payza: Transfer duit anda di ClixSense ke akaun Payza anda. Jika anda belum mempunyai akuan Payza, anda boleh mendaftar di www.payza.com atau klik sini.



Langkah 3: Tukar wang US Dollar anda dari akaun Payza ke dalam akaun LUNO untuk matawang Bitcoin.(Daftar LUNO disini)



Langkah 4: Seterusnya anda boleh withdraw matawang Bitcoin ke mana-mana akaun bank tempatan di Malaysia melalui LUNO.





Jika anda ingin menyimpan, membeli atau menjual Bitcoin atau Ethereum pastinya LUNO bitcoin wallet merupakan salah satu pilihan yang terbaik.




cara withdraw duit dari paypal, cara withdraw duit paypal ke akaun bank di malaysia, cara withdraw luno, cara withdraw luno ke bank, cara withdraw luno ke bank malaysia, cara dapat duit dari bitcoin, cara dapat duit di bitcoin.

Catat Ulasan

0 Ulasan