Cara Buat Duit Di Internet Dengan Adf.ly - Buat Extra Online Income


Cara Buat Duit Dengan Adf.ly. Rahsia Dapat Duit USD Dari Internet!


Jika anda berminat nak buat duit dengan Adf.ly baca post ini sampai habis. Cara mudah dapat duit PayPal dari internet. Jana pendapatan sampingan online secara autopilot. Ketahui segera rahsia cara paling mudah dan senang dapat US Dollar di internet, buat duit online tanpa modal melalui website Adf.ly. Ketahui teknik, cara dan kaedah yang sangat mudah dan berkesan menjana pendapatan sampingan dari internet secara "autopilot" tanpa anda perlu bersusah payah, tak perlu keluarkan sebarang MODAL walau SESEN pun hanya dengan menggunakan blog, Facebook, Youtube atau akaun Twitter anda melalui laman web Adf.ly. Jana duit USD bertubi-tubi ke akaun PayPal anda.


ClixSense Testimoni 2018: RM15238.73 Daripada ClixSense| Bisnes Online Tanpa Modal > Klik Sini.

Adf.ly sememangnya tempat terbaik untuk melakukan kerja online dari rumah atau di mana-mana sahaja asalkan anda ada komputer dan line internet. Ia telah terbukti membayar kepada sesiapa sahaja. Tentunya ini adalah peluang yang terbaik kepada sesiapa sahaja yang ada diluar sana yang nak cari duit lebih di internet atau sesiapa sahaja yang ingin "menambah" duit di akaun PayPal.

Tapi sebelum itu, anda lihat dulu screenshot gambar dibawah. Bukti pembayaran Adf.ly ke akaun PayPal saya... Extra pendapatan sampingan "autopilot" dari internet yang kini telah mencecah nilai 4 kali ganda US Dollar... 


Hanya kongsi link anda sahaja, apabila seseorang klik link anda, anda dapat bayaran hasil daripada klik tersebut. Sangat mudah dan senang buat duit dengan Adf.ly. Terima bayaran dalam USD ke akaun PayPal anda. Pastinya ini adalah salah satu cara buat duit PayPal dari internet.

Bukti Pembayaran Adf.ly


Extra pendapatan US Dollar di internet melalui website Adfly. Bukti pembayaran  daripada Adfly (2 November 2015) diterima sebanyak $16.72 USD atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM 71.31 MYR...

Extra pendapatan sampingan online melalui Adf.ly. Pembayaran Adfly bertarikh 02 September 2015 diterima sebanyak $7.37 USD atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM 30.00.
Pembayaran Adfly 14 September 2015 sebanyak $5.34 USD atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM22.99

Mungkin sebelum ini, anda sudah pernah mendengar tentang Adf.ly? Apa yang pastinya dengan Adf.ly anda boleh menjana pendapatan sampingan online hanya dengan melakukan perkongsian "URL link" anda di mana-mana seperti di laman-laman sosial seperti Facebook, Twitter, Youtube, blog atau mana-mana tempat atau website-website yang seumpamanya, hanya kongsi "link" anda dan jana income secara "autopilot" ke akaun PayPal anda dan apa yang menariknya, semua pendapatan anda di laman Adf.ly adalah dalam nilai US Dollar iaitu 4 Kali ganda tukaran dalam Ringgit Malaysia dan yang pastinya ia tidak melibatkan risiko kerugian seperti bisnes pelaburan FOREX.

Nak tahu lebih? Terus membaca...



Untuk Pengetahuan Anda: Jika anda masih belum mengetahui tentang Adf.ly. Kandungan artikel ini akan menerangkan serba ringkas mengenai Adf.ly, cara buat duit online tanpa modal di laman web Adf.ly dan cara untuk melakukan "Cahsout" atau pengeluaran duit di laman web Adf.ly...


APA ITU ADFLY?



Adf.ly adalah sebuah laman web yang menyediakan perkhidmatan pengiklanan dalam talian kepada sesiapa sahaja khususnya kepada advertiser yang ingin mempromosikan sesuatu produk, laman web, blog dan sebagainya. Adfly menawarkan harga yang berpatutan sesuai dengan perkhidmatan yang mereka tawarkan. 

Selain itu, apa yang menarik tentang Adf.ly, ia juga menyediakan perkhidmatan "URL shorten-er" iaitu satu platform kepada publisher atau sesiapa sahaja yang ingin atau mahu "memendekkan" link atau URL yang panjang. Sesiapa sahaja boleh menggunakan perkhidmatan ini secara percuma dan yang terbaiknya "link" atau URL yang telah dipendekkan ini sebenarnya boleh membantu kita menjana pendapatan sampingan tanpa modal secara autopilot di internet! Maklumat lanjut akan diterangkan kemudian.


Contoh link yang sama seperti URL diatas yang telah dipendekkan menggunakan Adfly's "URL Shorten-er": http://adf.ly/1NayS8


*** "INCOME autopilot dari internet".Apabila seseorang klik dan melawat "URL link" yang telah anda pendekkan contoh (http://adf.ly/1NayS8), anda secara automatik dibayar dalam US Dollar. Semakin banyak orang "Klik" dan melawat link anda, semakin bertambah pendapatan anda. 

Potensi pendapatan anda di laman Adfly memang lumayan. Jika anda mempunyai teknik yang berkesan, anda berpotensi menjana sekitar $10 USD - $100 USD sehari melalui Adfly. Contohnya, bagi setiap 1000 pelawat daripada United States yang melawat "link" anda, anda akan dapat bayaran sebanyak $8.37 USD. Sangat lumayan bukan?



BAGAIMANA MENJANA PENDAPATAN ONLINE DENGAN ADFLY?



Peluang menjana pendapatan sampingan online dan terima bayaran ke akaun PayPal anda setiap kali seseorang melawat "link' anda. Kerja buat duit tanpa modal dari rumah di internet. Jana pendapatan online secara "autopilot" dari internet melalui Adfly. Hanya kongsi link anda di Facebook, Twitter dan lain-lain.

Langkah 1: Login masuk ke akaun Adf.ly anda. Jika anda belum memiliki akaun Adfly, anda boleh daftar akaun anda disini. Pendaftaran adalah percuma dan pastinya tidak ada sebarang caj bayaran yang dikenakan kepada anda. Borang pendaftaran adalah seperti dalam gambar dibawah.

Pilih "Account Type" > Link Shrinker

Langkah 2: Fikirkan satu topik yang sangat "hangat", "hot" atau mana-mana topik yang anda rasa menarik dan popular di internet, contohnya seperti berita terkini, movie, mp3 dan lain-lain. Setelah itu, dapatkan dan copy URL atau "link" topik anda itu. 

Langkah 3: Pada akaun Adfly anda, anda akan dapat lihat tab/butang "Shrink". "Paste" link URL anda yang telah anda copy pada ruangan yang telah disediakan seperti pada gambar dibawah
Paste "link" anda pada ruangan yang telah disediakan dan tekan "Shrink".
Langkah 4: Tekan butang "Shrink" dan setelah itu tekan "Copy". Seterusnya langkah yang paling penting buat duit online dengan Adfly, anda perlu kongsi link anda itu di mana-mana seperti di forum-forum online, Facebook, Twitter, Youtube, blog dan lain-lain. Tapi anda disarankan menggunakan blog seperti blogspot atau wordpress untuk mengelakkan anda dilabel sebagai "SPAMMER". Buat review atau tulis apa-apa yang menarik yang terlintas di fikiran anda bagi topik anda itu dan letak "URL link" anda pada kandungan artikel anda. Setelah itu kongsi blog anda di laman FACEBOOK atau Twitter anda. Semakin banyak orang klik "URL link" anda, semakin bertambah pendapatan anda.

Salah satu teknik lain yang sangat berkesan ialah dengan dengan menggunakan YOUTUBE. Contohnya anda Upload video preview movie yang terbaru dan pada "video description" anda letakkan "URL Link" full movie tersebut. 
Tekan "Copy" dan kongsi "link" tersebut di mana-mana seperti Facebook, Twitter, Youtube, blog dan lain-lain.
Langkah 5: Apabila seseorang melawat dan klik "link" anda, anda secara automatik akan dibayar dalam US Dollar dan yang pastinya income anda berterusan dan bertindak secara autopilot tanpa anda perlu bersusah payah. Hanya perlu kongsi "link" anda di mana-mana. Semakin banyak orang melihat dan klik "link" anda, semakin bertambah pendapatan anda! Perlu anda ingat bahawa, anda hanya akan dibayar jika seseorang itu klik pada butang "Skip Ad" seperti yang dapat dilihat pada gambar dibawah.



Langkah 6: Ulang langkah yang sama untuk pendapatan berganda!



CARA MELAKUKAN PENGELUARAN DUIT DI LAMAN WEB ADF.LY


Anda boleh request payment ke bank akaun anda di Malaysia melalui PayPal "Payment Processor"apabila anda mempunyai baki sekurang-kurangnya $5.00 USD  atau RM 20.00 di dalam akaun Adfly anda. Jika anda belum memiliki akaun PayPal, anda disarankan untuk membuka akaun PayPal untuk tujuan pembayaran. 

Untuk membuka akaun PayPal, layari laman web rasmi PayPal di www.paypal.com. Pendaftaran adalah percuma dan tidak ada caj bayaran yang dikenakan kepada anda. Layari juga forum Adfly pada akaun anda untuk mendapatkan bantuan atau tips cara menjana duit online melalui Adfly.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut dan ingin membuat duit online tanpa modal dengan Adfly, anda boleh daftar akaun Adfly anda dengan klik disini.
Jana pendapatan di internet dengan Adf.ly. Bukti pembayaran daripada Adfly bertarikh 2 September 2015 diterima ke akaun PayPal sebanyak $7.37 USD atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM 30.00.

buat duit tanpa modal 2015, buat duit dengan blog, cara buat duit online, jana pendapatan sampingan, cara berkesan buat duit online tanpa modal, kerja dari rumah, duit lebih

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. ada lagi yg lebih sempoi dari adfly... earning lebih cepat, dibayar dlm RM... nak tahu? jom klik ke nick caya

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm mane kt nak pindahkan duit dr akaun paypal ke akaun bank kt..?

      Padam
  2. Apakah Adfly sampai sekarang masih membayar

    BalasPadam