Cara Buat Duit Di Internet Dengan ClixSense - Buat Extra Online Income



Ketahui rahsia cara mudah mendapatkan duit USD percuma di internet melalui website ClixSense. Kerja buat duit di internet yang terbukti membayar sejak tahun 2007 lagi. Pastinya ini adalah satu peluang terbaik untuk menjana extra pendapatan atau income secara online atau secara atas talian kepada sesiapa sahaja yang ada di luar sana yang ingin atau berminat untuk mencari duit lebih dari internet dengan cara yang santai, secara sampingan atau sepenuh masa.


5 December 2015: Bukti pembayaran yang diterima daripada ClixSense ke akaun PayPal sebanyak $160.18 USD atau dalam Ringgit Malaysia sebanyak RM 653.75 MYR. Potensi menjana extra pendapatan sampingan di internet yang pastinya sangat lumayan, digaji dalam USD. Terima bayaran dalam USD atau Dollar Amerika ke akaun PayPal anda bagi setiap tugasan yang berjaya anda laksanakan di website ClixSense.
"ClixSense has just sent you $160.18 USD with PayPal". Bukti bayaran yang diterima daripada ClixSense.


ClixSense merupakan salah satu bisnes atau perniagaan online tanpa modal yang telah mula beroperasi sejak tahun 2007 lagi. Kini ia telah mempunyai ramai ahli dengan angka yang telah mencecah 5 juta orang dari seluruh pelesuk dunia. Ia begitu popular di seluruh dunia, malah juga di Malaysia. Apa yang pastinya BISNES ONLINE dengan ClixSense TIDAK melibatkan sebarang modal walau sesen pun untuk bermula dan pastinya berita baik untuk anda ia begitu mudah dan senang buat duit PayPal tanpa anda perlu keluarkan sebarang modal. Sememangnya, ini BUKAN bisnes pelaburan FOREX yang pernah tahu, BUKAN skim cepat kaya atau program MLM. Tidak ada unsur penipuan kepada anda dan yang terbaiknya anda digaji atau dibayar dalam USD atau Dollar Amerika bagi setiap tugasan yang telah anda laksanakan dengan jayanya di website ClixSense. Hanya kerja di internet 1 jam atau 2 jam sehari dari rumah atau di mana-mana sahaja, asalkan anda ada komputer dan line internet.


Kerja di internet dengan ClixSense: Beberapa "perkakasan atau komponen" yang penting yang perlu anda ada untuk menerima pembayaran duit USD di website ini adalah seperti berikut:

> Komputer/laptop atau smartphone,

> Akaun bank tempatan di Malaysia atas nama anda (CIMB,Maybank, dan lain-lain)

> Akaun payments processor samaada PayPal, Neteller, Payza atau Paytoo (Tetapi anda disarankan menggunakan PayPal), dan

> Internet.

TAHUKAH ANDA? Potensi pendapatan atau income sampingan di internet melalui website ClixSense kini telah mencecah nilai 4 kali ganda US dollar. Bagi setiap $1.00 USD yang anda peroleh di website ini anda boleh tukarkan ke nilai Ringgit Malaysia sebanyak RM4.00 MYR. Jika dibuat perkiraan, contohnya anda mempunyai $100 USD maka jumlah yang akan anda peroleh dalam Ringgit adalah sebanyak RM 400 MYR melalui akaun PayPal ke akaun bank anda. Tentunya, ini adalah satu peluang terbaik kepada sesiapa sahaja yang ada di luar sana yang ingin mencari duit lebih dari internet, peluang jana side income US Dollar bertubi-tubi ke akaun PayPal anda! Peluang keemasan juga kepada mereka atau sesiapa sahaja di luar sana yang ingin "menambah" duit di akaun PayPal.

Anda cukup bertuah kerana "terjumpa" peluang ini. Tahukah anda masih ramai lagi orang di luar sana yang masih "tercari-cari" cara nak dapat duit online.



Jika anda berminat nak tahu lebih lanjut tentang ClixSense, anda boleh layari FAQs ClixSense atau jika anda ingin bantuan lanjut anda boleh rujuk pada forum ClixSense Malaysia pada ruangan forum yang telah disediakan.
Bukti Pembayaran ClixSense 14 Julai 2015

Bukti Pembayaran ClixSense 28 Julai 2015

Catat Ulasan

0 Ulasan